BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 15, 2011

sahabat saye :)

sahabat saye yg saye sayang :)
NIK SHAHZREEN DIANA niey lahh kwns aku buad slame-lamenye .
tk adea orng yg bule ganti tmpat dia hani knal dia dari darjah 1 shingga skrng .
dari drjah 1 hngga form 1 kelas same jeaa :) 
nak tahu tak kputasan UPSR kitaorng punn same
best ouhhh semuanye same nan dia korng adea ? tk adea kn jgn jeles ..ofcos lahh dia baek , dia phm hani , kita orng satu kpala .


EZNIE WIDAD tuhh lahh nems dia , dulu sbelum aku tak kenal dia
bpak sombong doee keje dia mlawan orng jeaa , bile hani dah rapat nan dia
baru lahh tahu prangai dia mcm mane dia nieyy baek orngnye phm orng ,
slalu mjadi pndngar yg setia memang best lahh kwns nan dia .
sporting habis bile time BI kita orng gelak tak henti-2
tapi teacher tak mara punn , sbb teacher phm kitaorng
MAKLUM lahh mmpunyai zodiak yg same kott :)


                                          NURUL FARHANA:) kwns aku sejak dari darjah 6
bilee naik form 1 tak rapat sngt sbb kitaorng tak same kelas
naik form 2 kita orng mnjadi rapat shingga skrng niey
prngai dia niey yg pling aku suke bile aku marah dia
dia akn senyap ~ bile aku rapat nan orng laen msti muke dia msam mcm cuka , hahahhhh~
tapi skejap jea bilee bile kena pujuk nan hani terus senyum melebar :)


sayang korng doee , heee! thanks yeaa sbb phm aku bule trima aku jadi kwns korng .
aku happy seyh dapat kenal nan korng meyhh , sukesuke~
okayy aku dah tktau nak cite apea dah , heee
sygs korng ♥♥♥♥♥♥

0 comments:

layann auww ♥


terima kasih ♥